Özel yüzyıl pendik hastanesine gidiyorum bende, doktorum Hale Kayıran kendisinden çok memnunum çok güler yüzlü ilgili bi doktor sağolsun, bir çok arkadaşım ve kuzenimin doktoru oldu şimdiye kadar kendisi. Ve kimse şikayetci değil giden herkes çok memnun ☺️