maat Ozlem09 Valla 2.ayımda başladım. 3 buçuk aylığım şu an. Bana mısın demeden çatladı. Dünya sürdüğüm krem,yağ işe yaramadı
Nehir35 Ozlem09 ben badem yağı kullaıyorum her gün mutlaka yağlanıyorum daha çatlamadım benimde korktuğum bişeydir çatlamak :(
deletedmom30 Ozlem09 evet canım maalesef bende hiç çatlak olmadı birşeyde kullanmadım Doğuma 58 gün kaldı çatlamaz inşallah sende çatlamazsın inşallah
GldnUysll 8 haftalikken aldim seba med in catlak.kremini aklima dustukce sürdum su anda 29+4 deuiz henuz catlagm yok iki gundurde eyup sabri tuncerin zeytinyagli kremi var nemlendirici ozellikli ondan suruyorm bimden almistm ellerm icin😂😂 ama en önemlisi bol su icip cildi kurutmamak
GldnUysll Ozlem09 Neeeee🤔🤔🤔1 litre cok az canm yaa benm 4.litreyi buluyor günde normaldede cok su tuketirdim smdi bide hamilelik eklenince biraz daha fazla iciyorum
deletedmom30 Ozlem09 inşallah canım inşallah cümlemiz zarar ziyan vermeden rabbim hayırlısı ile kavuşsak
esra4563 Hindistan cevizi yağı önermişti bir arkadaşa doktor.. bende lierac krem kullanıyorum şimdilik çatlağın yok inşallah olmaz da 27. Haftamdayim :)
yesimby Çatlamadım çatlamadım 36.haftada çatladım. Düzenli yağ kullandım ama nafile... Neyse nazar boncuğu olsun artık 😂
Gulalmina Kizlar bnde 28 .haftamdayimm yeni yenii bacaklarimda basladi doktorum mustela diye bi krem verdi ona basladim daha once yaglarla nemlendiriyodum bakalimm ne kadar catlcam cildiminn cokk kuru olmasina ragmen su an iyi gidiyor sanki ben daha erken baslar diye dusunmustum
SaniyeBektaYazc Bende bebe yağı kullanıyorum hergün bol bol birde hindistan cevizi yağı çok duyuyorummondan kullanıcam
Hayalll Hindistan cevizi yagi kullaniyorum 12.hfdada basladim gratisden temin edebilirsiniz cok ise yariyor ben cok begendim henuz catlamadim genelde genetik derler ailede hc yok umarim bnde de olmaz die umuyorum 🤗🤗