Anneeoluyorumm Merhaba dün doktor kontrolüm vardı amniyon sıvısı yükselmeye meyilli şuan yüksek değil ama biraz dikkat et dedi bunu yaşayan var mı ne yapmak gerekir
duyguars12 Anneeoluyorumm benim de aynı şekere dikkat et patates pirinç falan yeme bişey olmaz inşallah