Ruzgar_0662 daha çok yeni bir gebelik bende 4. Gebeligimi tesadüf eseri öğrenmiştim 8,56 idi değerim yükseldi güzel bir şekilde ama kürtaj olmak zorunda kalmıştım pıhtılaşma kaynaklı kese şekli bozulmaya başlamıştı o yüzden şimdi yine hamileyim 25 haftalık inşallah sende hayırlısıyla yavrunu alırsın kucağına canım