Umudum06 Merhaba kasim anneleri biz incir kadarız siz ve 10+3 dogum tarıhımız 6 kasım cınsıyet veya ikili testte gıren oldumu 🥰🥰
buket71 Umudum06 bende 10+2 günlük ayın mayıs 4 .de gidicem 2 ki tarama için herkes necati hançerlioğullarını öneriyor bende ilk kez gidicem çok iyiymiş inşallah gittiğimde cinsiyetinide öğreniriz
arzubldk Umudum06 cinsiyetini görürse söylüyorlar bana erkeğe benziyor dedi yarın sonuçları göstermeye gideceğim daha net bir cevap alırım bence
Zeynep2009 arzubldk ben de cuma günü 12 haftalık olacağım ikili tarama randevum var söyler mi görürse cinsiyeti
arzubldk mehtapland belli bir doktor yok randevuyu hangisine bulabilirsem ona gidiyorum hepsi zaten çok ilgili
030215 buket71 merhabalar 🌸 normalde doktorların altında 0-14 veya 36 hafta gbı ılgılendıgı bölumler yazıyo dye ben bastan beri 0-14 olan doktoraları tercıh edıyodum 4 kere gıttım gıttıklerımde cok ılgılıydı fakat necatı hocanın adını çok duyuyorum onda da sadece gebe yazıyo yıne de bakıyo mu necatı hoca 🙏🏻
Mihriban_er18 buket71 bana da herkes o doktoru onerdi gittiginizde memnun kalirsaniz yorumlarinizi soyler misiniz 🙏
Eylulbsl Ah kızlar bu yazdıgınız haftalar su gibi geçiyor. Bende oraya gidiyom ve şuan 36 haftalık kızımı bekliyorum. İyi doktorlar çıktı karşıma tabi birazda karşılıklı oluyo bu iyilik durumları. Ama iyi düşünün iyi olsun herşey 🙏🏻
Merryberry Eylulbsl ben ozele gidiyorum. Ayrintili ultrason icin Sehir hastanesini dusundum randevu aldim. Ama o kadar cok doktor var ki cok karisik. Detayli ultrason yaparlar degil mi orda
Eylulbsl Merryberry benim seçtiğim özel bi doktor yok poliklinik3 e gidiyorum perantoloji bölümündeyim ben normal gebelikte değilim