Latifeerbay her gebeliğin bir olmaması gibi, doğumu da bir değildir. Kimine göre suni sancı beter birşey, kimine göre abartılacak birşey değil ama herkeste neredeyse aynı olan tek şey doğumu hızlandırdığı. Yani açılmanızı hızlandırıyor bildiğim kadarıyla bu da doğumunuzun hızlanmasını sağlıyor ama dediğim gibi herkesde bir olmayabilir. Bence korkulacak birşey yok çünkü sezeryan de olsanız , normal sancınızı da çekseniz, suni sancı da verseler acısız ağrısız zahmetsiz doğum yapamayacağız elbet bir şekilde zor olacak🤷🏻♀️ Elbette çok zor olmaması temennim ama kendimizi herşeye karşı hazırlamamız gerekiyor saatlerce sancı da çekebiliriz 15 dakika da doğum da yapabiliriz. Bakalım Rabbim hakkımızda hayırlı olanını nasip etsin ama dediğim gibi korkmayın gerilmeyin Allah kolaylık versin inşallah🙏🏼❤️