Merhaba sevgili anneler buraya hikayemi yazmak için çok geç kalmış olabilirim kızım şuan 8 aylık oldu olacak :)) yazmak istedim bende ilk önce şunu belirteyim hamilelikte çekilen tüm acılara rağmen evladını kucağınıza aldığınız an bitmiştir hiç korkmayın hoc stres yapmayın lütfen
Neyse başlıyayım yazmaya biraz uzun olacak 🤭
Sabah kalktım kahvaltı hazırladım kahvaltımı yaptım aslında geç kahvaltı yaptım saat 11 gibiydi işte kahvaltımı yaptım birden gözüne uyku bastı bende uzandım öylece sofranın yanına biraz uyumuşum daha sonra telefonum çaldı abim aradı domates konserve almaya gidiyordu sizde yapacak mısınız dedi bi eşime sorayim haber verecem dedim şansa o gün de kontörüm bitmişti eşimi arayamadim tekrar abim aradı ne yaptınız diye dedim kontörüm yok sen ara sor tam böyle derken eşim aradı beni cevap verdim tam domates derken suyum geldi 🤭🤣🤣🤣🤣 korktum telefon elimden düştü hali yer her taraf su oldu hiç durmuyordu gelmeye devam ediyordu eşim bir yandan noldu diye bağırıyor telefonda cevap veremedim kapattı tekrar aradı dedim suyum geliyor atladı arabaya geldiler beni götürdüler hastaneye acile gittik malum virüsten dolayı tek beni içeri aldılar korkar adımlarla içeriye ilerliyordum tansiyon falan baktılar direk çatal a gönderdiler baktıklarında 3cm açıklık vardı yatisimi yaptılar doğumuna daha çok var dediler neyse gittik yatış yaptılar sabah oldu geldiler kontrole açıklık yoktu hala 3 cm o gün sancı başladı gelip gidiyordu akşama doğru artmaya başlıyordu sancılarım artık dayanılmazdi gece oldu ben dayanamıyorum sancidan hemşireler gelip ilgileniyordu açılma yok bu ne şancı böyle dediler çok sancim var diye ağlıyorum bağırıyorum kızdılar bana bağırma sen tek değilsin burda dediler 🤣🤣🤣 ama ne yapım nst ye bağlıyorlar sürekli çok sıkıyorlar hem belim ağrıyor hem sancim var dayanamıyorum bu acıya neyse o gecede öyle geçti sabah oldu biraz iyiyim ılık düş aldım rahatladım biraz ondan sonra bi üşüme geldi bana çok üşüyordum titriyordum düşünün yazın ortasında ağustos ayı hemşireye soyledimbattaniye getirdiler bana sagolsunlar yine nst ye bağladılar yarim saat bi saat falan kalıyordu bunalıma giriyordum çok sıkıntı korku stres yaptığım için acılarım artıyordu lütfen siz benim gibi yapmayın sakın davranın stres korku yapmayın acınız daha çok artar her neyse işte o günde öyle geçti akşam oldu saat 9 buçuk falan şancı baya bi bastırdı açılmam 6 cm olmuştu doğum odasına aldılar suni şancı verdiler saat 10 oldu akşam yani 22 de artık doğumum başladı Allahım şuan bunları anlatırken ağlıyorum çünkü çok heyecanlı 😭😭😭😭🥺 ebe hemşireler falan geldi doğumu başlattılar ıkın derin nefes al diyorlardı ama ben ikinamiyordum çünkü bilmiyordum içimden Rabbime defalarca dua ediyordum allahım yardım et allahım yardım lütfen yalvarıyordum sonra ne olduysa bi güzel ikindim ebe aferim böyle devam et 1 2 defa daha hadi dedi ben devam ediyorum ıkınmaya nefes al ver derken hemşire karnıma bastırdı o an melegimde dünyaya geldi saat 22.10 da 😭😭😭😭😭😭😭 bütün sancılar ağrılar gitti hepsi bu muydu dedim allahım sana şükürler olsun dedim hiç ağrı sızı kalmadı kucağıma verdiler artık ağlasam mi gulsem mi bilemedim yaaa gözlerim dolu ağlayamadım çünkü çokta mutluydum çok değişik duygulardı kızım tertemiz doğdu alnından öptüm kızımın kokusunu içime çektim çok farklı bi koku sanki cennet kokusu diyordum tabikide tüm melekler cennet kokulu neyse tarttılar 3100 gr 53 cm doğdu Allahım nazarlardan korusun çok güzel kızım dudakları kıpkırmızı bembeyaz tenli doğdu ama aç doğdu ağzı açıktı fotoğrafı var bende halada bakıyorum için gidiyor ben kızıma bakarken o an ebe dikiş atıyordu ha bide kesik attılar onun dikişi hiç hissetmedim bile doğumdan 40 gün sonra düştü dikişlerim benim hikayemde böyle size tek tavsiyem lütfen stresten korkudan uzak durun ilk doğum bana ders oldu Rabbim hepinizin bebeğini sağlıkla kolay doğumla kucağında almayı nasip etsin inşallah şuan bebeğim karşımda o uyuyor ben onu izliyorum anne olmak çok güzel 🤲🏻💕👨👩👧♥️💐