tugbadenizz1 benimde nasip olursa kizim olucak cok dusundum ve buldum sonunda biz esimle NEFES ismini koymayi dusunuyoruz hem pek fazla duymadik hemde esim ile benim Nefes’imizz cok hosumuzaaa gitti umarim fikir olur Nefes disinda konustugumuz isimler Bade duru Alya idi