uayse bana bi yardimci olurmusunuz 17 haftalik hamileyim ikinci sezeryan dogumum olcak cocugumla arada 2 yas olcak tam 2 gundur dikislerim belimm daha beter cok kotu agriyor yasayan var mi bole
aslibolmann9 Canım benimde 2 dogumum olacak. Benimde çok sık belim ağrıyor ama olması normal diye düşünüyorum. Beni çok panikletecek derecede ağrım olmadı ama ağrın şiddetliyse bi doktoruna görün derim.
ebrarecem İkinci gebelikte ağrı daha çok oluyor bnmde 2,5 yaşında kızım var peşinde koşmaktan her yerim ağrıyor. Vitamin değerlerinize baktırın ona göre takviye kullanırsanız iyi gelebilir.