dugmeninannesiii Nureda34 tercih meselesi herkese saygı duyuyorum ama rabbim böyle bir kolaylık sağlamışken bebeğimin beslenmesini aksatmak istemediğim için bu yıl hiç niyetlenmeyeceğim. 34+3 üz. Kısmetse kış aylarında tutmayı düşünüyorum.
Ilkim_34 Nureda34 27 haftalığım tutmuyorum bebegim 2 hafta geriden geliyordu haftasını yeni yeni yakaladık doktor tam gelişme çağı tutma dedi
2pasam03 Nureda34 allah kabul etsin canim bende tutmuyorum 33+1 im hergun ignem ve aspirinim var kullanmam gereken
Anneaksoy 18+4 tutuyorum ve şunu fark ettim normalde su içmem pek ama oruç tutcam diye içtim baya oruç daha faydalı oldu bna😊😊
Umay1m Nureda34 dediğim gibi geçen sene de tuttum kızım sağlıklı 3.200 gram doğdu bi sıkıntı olmadı çok şükür bu senede hamileyim yine tutuyorum bi sıkıntı olacağını da düşünmüyorum herkesin kendi kararı 🤷🏻♀️
Mom080 Zorunluluğumuz yokken tutulmasını mantıklı bulmuyorum sonuçta borç olarak tekrar tutulabiliyor bebeğimi riske atmayı istemem o yüzden tutmuyorum. 26 haftalığız
deryakadri Nureda34 Allah kabul etsin canım beni. Düşük riskim vAr 13+1′im doktora sordum tutma dedi folik asit kullanıyorum tsh değerlerim yüksek ilaç kullanıyorum bide kan sulandırıcı ilacım var
Burcuckmk Nureda34 31+4 teyim bi denim dedim eşim istemedi tutmami sabah gözünü açım diye acıyorsun gunde kac litre su içiyorsun nasil durcaksin dedi artik kışın kapaticaz borclarimizi allah saglik sihhat versin yeterki