37+4 teyim bende. Geçen cumartesi bitti karantinamız. İlaç içemedim zaten. Vitaminleri aldım. Sambucol verdi dr um ekstrada. Portakal suyu, bitki çayları, bol bol su içtim. Biraz ağrı oldu parol içtim dayanamayınca gerçi parolda bi işe yaramadı ama. 2-3 gün ağır geçti. İnşallah kısa zamanda toparlarsınız