Asyakuzusu begum_sariyel Canım nerdwn biliyorsun da böyle garanti söylüyorsun. Allah hayırlısını versin. Ama normal diyw yola çıkıp sezeryanda final yapan nice anneler oldu burda.
34_21_23 Asyakuzusu ay benimde son 1 yılda çevremdeki herkes normal dedi dedi sezaryen oldu benimde sonum onlara mı benzeyecek acaba 😂
Sarslandas İlk gebeliğim normal istiyorum ama doğum kesisi biraz ürkütüyor nedense aklım sezeryana kayıyor hayırlısı artık 😊
Umay1m Sarslandas ürkecek hiçbir şey yok canım hissetmiyorsun bile Ağustos’ta normal doğum yaptım çok şükür iyiki diyorum bu sefer de bir şey çıkmazsa zorunlu sezeryan olmadıkça normal istiyorum
Sarslandas Umay1m gerçekten içimi rahatlattınız çünkü cok kötü tecrübeler dinledim şu zamana kadar inşallah bende sizin gibi zorlanmam bu arada Allah sağ salim kucağınıza almayı nasip etsin
Umay1m Sarslandas kimseye dinleme bence canım herkesin doğum hikayesi Farklı oluyor eğer bir sıkıntı yoksa her zaman normali öneririm tabiki sancın oluyor ağrın oluyor ama bebeğin doğana kadar kesiği de hiç hissetmiyorsun zaten o anda oluyor bitiyor sonra da hemen ayaklanıyorsun en güzel kısmı da o zaten 👍🏽🎉
TugbaAndalKandemir In sha Allah normal, hatta kuvette.. ama nasil olcak bilmiyoruz, hollandada, elinden geldigi kadar normal dogum yaptiriyor.