Şuan 35+4 haftalık hamileyim doğum suyum çok azmış haftada 2 kere kontrole gel sezeryanla alabiliriz dedi doktor. 36 haftalık doğum yapanlar varmı aranızda. Çocuk küvette kalıyor mu ? Sağlık problemi yaşadınız mı ?
Doğum erken olduğu için sütünüz geliyor mu ?
sezaryen da vücudu kaç günde toparlıyoruz ilk hamileliğim olduğu için çok merak ediyorum. Birde 1 hafta gelişim geriliği var ondan da çok korkuyorum sütüm gelmez diye kilosu 2460 boyu 45 cm sizinkiler nasıl?