nunis2812 olur tabi niye olmasın. Ben ilk aylarda hergun tüketiyordum sonra midem bulandı 5.aya gircem daha yiyemiyorum doktora sordum önemli değil zorlama yoksa ömür boyu Bi daha yiyemezsin illa ki tiksinmeler geçecek yiyeceksin dedi. Grip oldum 1 ay yattım su ve meyve suyu dışında bisey yiyemedim o zaman çok üzülmüştüm su bile içsen yarar diyerek teselli etmişti. O yüzden ben pek takmıyorum yiyemiyorsam kalsın diyorum ve benim çoğu şeye de diyetim var. Bunlara rağmen de şükür hiç takviye edici vermedi değerlerim baya iyi çıkıyor 🙏