Pelin__1 Foz Ben kullanıyorum birkaç doktor görüşü aldım hepsi de normal de olsa sezaryen da olsa doğumumu tam teşekküllü üniversite hastanesinde yapmamı söyledi
Gamze-gamze Foz bende kullanıyorum ama ne zamana kadar kullanacağimi bilmiyorum doktor hiç kesme dedi sizde de mi bu sekilde
Kubra19871986 Foz evet ben varım oksapar normal doğuma engel degil coraspirin kullanıyorsanız onu etken kesin o daha önemli
Foz Haftada keseriz demişti normal doğum planladık perşembe tekrardan aklımdaki soruları soracağım bakalım
Sirinimm Foz benim de normal doğum ama son ana kadar vurulcaksın, 6 saat geçmesi yeterli dedi doğumdan sonrada 40 gün 🤷♀️
Ookosdas Pelin__1 bende sabahları coraspirin akşamları oksapar vuruluyorum genetik testler sonucu kan pıhtılaşması teşhisi konuldu bunu bi doktorumla görüşeceğim teşekkür ederim
Pelin__1 Ookosdas ben de aynı şekilde sabah 100lük coraspin, akşam 0.4 oksapar kullanıyorum. Sağlıkla doğsunlar inşallah 🙂