Kızlar merhaba ben Bi düşük yaşadım üzerine adet gördüm Hamile kaldım ama kimyasal mış ve şuan adet oluyorum 3 günüm falan doktor araştırılsın Bi degerin sıfırlanınca dedi zaten deger 156 Dı 120 oldu bida bakmadım kaç olduğuna kimyasal dan sonra ne kadar süre içinde Hamile kaldınız zor mu oldu tekrar hamile kalmak korkuyorum artık Bi düşük Bi kimyasal araştırma yapılacak ya uzun süre de mi belli olur sonuç korunmak gerek mi