4gün önce bendende geldi akıntı ama her zamankinden farklıydı nişandır diye düşündüm sabahları karnım aşağıda oluyor yemek yedikten sonra yukarıda gibi duruyor herkesin nişanı kanlı gelmeyebiliyomuş internet ede baktım şeffaf yada sarımsı kahve rengi gelebilir yazıyordı ve şuan sancım var biraz kontrol var yarın bakalım