Zeynep007 Merhaba Bursalı hanımlar hangi hastanelere gidiyorsunuz doktorunuz kim hastaneniz hangisi muayene ücreti ne durumdadır ve en önemlisi memnun musunuz ? Bir doktordan en büyük beklentiniz istediğiniz şey nedir ? 😌😌
ogrencianne35 Zeynep007 öncelikle doktorun ilgili güler yüzlü her sordugum saçma soruya rağmen bana of dememesiydi ve buldum o doktoru 😂 doruk yıldırım a gidiyorum muzaffer temür dr muz 31 haftadayiz 6 haftadan beri doktorumuzla beraberiz ilgili güler yüzlü herşeyi tektek anlatan ve hastasının bilgisini asla unutmayan bir doktor ben çok memnunum kendisinden
Dilaraksknclk Bursa medicana Okan Özden’e gidiyorum çok memnunum 🖐🏻 Empati yapan soru sormadan merak ettiklerini cevaplayan bir doktor 👨⚕️
Zeynep007 ogrencianne35 evet doruk yıldırımdaki doğum doktorlarını çok övüyorlar ☺️ Ama benim olduğum yere bayağı uzak olduğu için tercih edemedik doktor konusunda haklısınız böyle bir dönemde eşten sonraki 2inci önemli kişi doktor oluyor hayatımızdaki ☺️ Bende Anadolu hastanesi Murat Kadıoğluna gidiyorum yorumlar üzerine gitmiştim çok memnunum dediğiniz gibi siz sormadan aklınızdakileri cevaplandıran ve paniğe sürüklemeyen doktorlar benim tercihim de 🤭☺️❤️