cansuyldz33 ben normalde de pijama altındansa gecelik tipi seviyorum gecelik koydum 2 tane belki bir tane de pijama alt üst koyucam.Bu göğüsten çıtçıtlı emzirmek kolaylığı için yarım kollu süsten uzak yaşıma uygun olanlardan😂lcw de bir çok çeşit vardı aklınızda olsun,bende sezeryan olucam ve arkadaşım gecelikle daha çok rahat ettiğini söylemişti rahatça dependi çıkardığını yürüyüşlerde vs.