Kızlar benim de kalçamda sinir sıkışması gibi bir acı, kuyruk kemiğimde ağrı, bacak eklemimde ağrı vardı.30. haftamdaydım bir ayağımın üstüne basamıyordum yürüme ve merdiven çıkma aşırı acı veriyordu. Doktorum etna combo jel, ağrıyı azalmak için panadol, velbon tablet verdi günde iki tablet şeklinde ilk gün iki tablet içtim sonrasında günde bir tane alıyorum.Kalsiyum, magnezyum, d vitamini içeriyor. Bir de magnezyum yağı önerdi ağrı olan bölgeye sıkıp yedirmem gerektiğini söylemişti. Hiç bir yan etkisi yok. Bebeklerimiz bizden çok fazla kalsiyum çektiği için ve 30′lu haftalardan sonra relaksin hormanumuz arttığı için eklemlerde ,kas bağlarında yumuşama yapıyor bu da farklı bölgelerde kemiklerde ağrıya ve sinir sıkışmasına sebep oluyor. Ağrı kesici ve jeli ilk iki gün kullandım.velbona devam. Magnezyum yağı eczanede bulamamıştım kullanmadım. Ani hareketlerden kaçının, dinlenmeye çalışın, yatarken uzanırken bacağınızı dikkatli yukarı inip kaldırın. Çoraplarınızı eşiniz giydirsin. Çok şükür 4-5 günde tüm şikayetlerim geçti.