Herkese selam 🙋🏽♀️ belki bebek düşünüp de bir türlü amacına ulaşamayanlara yardımcı olurum diye açtım bu konuyu. 8-9 ay denedikten sonra hamile kaldım. Ovülasyon testini öncesinde çok duymuştum. Kullandım ve ilk sefer hamile kaldım diye paylaşanları görmüştüm ancak ben hiç kullanmayı düşünmemiştim çünkü adet döngüm çok düzenliydi. İlla ki yumurtlama gününe denk geliyordur diye düşünüyordum. Tabi durum öyle değilmiş ☺️ Sadece içinde 5 adet olan testlerden aldım ve bu testi yaptığım ay hamile kaldım. Tesadüf de olabilir Allah bilir tabi ama denemekte fayda var bence. Şunu da söyleyeyim benim ilk seferde oldu diye sizlerin de öyle olacak diye bişey yok. Bunu bir kaç ay denemelisiniz. Doğru günü bulup ona göre denemek ihtimali her türlü çoğaltır. Allah isteyen herkesin gönlüne göre versin 🙏🏼