Gezegen_00 sadece bebek değil, rahim de büyüyor, amniyon sıvısı kan hacminiz artıyor daha fazla kan ve sıvı salgılıyorsunuz. Emzirme dönemi için az da olsa yağlanma oluyor. Normal yani 4. Aydasınız her gebe aynı olmuyor malesef . Hareket etmeye çalışın