selcan06 kizlar 29.1 gunluk hamileyim 2.cocugum.olcak insallh normal dogum benimki 2. dogumlar kolay olur diyolar gercekten oylemi ben haala korkuyorumda 😄
NAZ2333 selcan06 oyleymis canm ya benimde 2. Hamilelik 32+2heyecanla bekliyorm dikisin bile olmayabilirmis en cok ona seviniyorm ilkind2 cok cektim hakkimizda hayirlisi rabbim saglikli dogumlar nasip etsin
Deletedmom23234 selcan06 Şöyle kii her hamilelik kendine özgü bence 🤗 ilk hamileliğim daha rahattı hiçbir şikayetim yoktu oğlumda. Şuan 19 haftalığız bu haftaya gelene kadar bittim ben 😂
selcan06 NAZ2333 banada oyle dediler yada kandiriliyoruz kokrmayalim diye bakalm artik hayirlisi olsun herkes icin trk doguran biz degiliz oyle dusunelimm 😂
selcan06 Deletedmom23234 vallaha benimde bu hamileligim cok zor geciyo zorlaniyorum yani hakkimizda hayirlisi insallh 🥰