Ben erken gebelik testi yaptım adetime 5 gün kala ikinci çizgim silik çıktı aynı gün kan verdim beta 15,34 çıktı adetime 3 gün var çok korkuyorum adet olursam diye bana bilgi verirmisiniz bazı arkadaşlar sağolsun yazdı ama boş gebelik olabilir diye okudum internette başına böyle bi olay gelen oldumu