Fatmagungor14 27 haftalık gebeyim 2 gündür bebeğin hareketlerini organlarımda hissedıyorum ve kasık bölgemde asla göbeğimde hissetmiyorum acaba duruş pozisyonundan mı aynı şeyi yaşayan var mı
Kaderimm Fatmagungor14 Sanki göğüs kafesinin altına yerleşmiş teboralarda oynuyor gibi oluyor genelde ben heryerde hissediyorum sürekli pozisyon değiştirmesinden kaynaklı bence bazen ayaklarını bobreklerimde dayıyor gibi bı his oluyor🙈🥰
Fatmagungor14 HemsireAnne_ evet bende öyle düşündüm en azından hareket edıyor dıye doktorada gitmedim ama ınsallah hersey yolundadır
tbaa Benim de bebeğim 27+3 hareketlerini her yerde hissediyorum bazen kasıklarımda bile sanırsam rahim yeterince büyük ama bebeğimiz küçük olduğundan rahatça her yerde geziniyor