uykusuz1parol siractuba ilk tombulsa o da hemen hemen yakın olur galiba benim ilk bebegim pek bilmiyorun ama genelde öyle söylerler ya
Gulizz Guleserrr ben erkek bebek gordum hep rüyamda ama kızım olacak. Zaten kizimolsun istemiştim hep 🥰😇
minikserce00 Guleserrr ben üçüz doğurduğumu gordum 2kız biri oğlan buna ne demeli 😂 kızım olcak hayırlısıyla
minikserce00 Guleserrr yok ya annemler köyde 3 tane buzagı var 2si telef oldu ruyamdan sonra cok tuhaf bir rüyaydı zaten
asllakts Guleserrr ben hep kız bebek doğurduğumu gördüm ve doktor başta cinsiyet tahminine erkek demesine rağmen sonra netleşti kızım olacak:)
Arzuu_t Guleserrr basindan beri hep kiz görüyordum rüyalarimda, 16 haftalikken erkek olacagini ögrendim 🥰 Yada sey var rüyada altin görmek erkek esarp görmek kiz falan derler ben hep altin görüyordum tabii nekadar dogru bilemiyorum 😊😅
Arzuu_t Guleserrr interneti bilmiyorumda bizim büyükler genelde öyle diyor tabi nekadar dogru bilemiyorum ☺️