Nry0682 Dila71 11-14 cü haftalar arası yapılıyo.Yaptırabilirsiniz bu haftada.Ben 11*4 de yaptırdım.daha iyi sonuc almak istiyosanız 12 nin icinde yaptırın
Zyneepemree Dila71 doktorlar en iyi sonucun 12.haftada verildiğini söylüyor ben Samsun’da yaptırdım özel hastanede 45 TL falandı
Nry0682 Gizmom ultrasonla ense kalınlıgı ve burun kemigine bakılıyo 5 dakika kadar ölcüm alıyo.Sonra kan veriyosunuz 1 haftada cıkıyo sonuc.Devlet hastanesi ücretsiz,Özele giderseniz burda ((Ankara))250 civarıydı.
Gzmm14 Gizmom Benim doktorum muayene günümden bir hafta sonra çağırdı o yüzden ultrasona fiyat ödemedim ücretsiz oldu. Ama kan testi için de 75Tl ödedim.
Nry0682 Gizmom ben ikisinede gittim tabiki devlette ense kalınlıgı burun kemigi hicbisey demedi.Hatta beni orda panik yaptı bebeginde hareket yok diye.Sonra ben panik yapınca isteidigim gibi hareket yok diye cevirdi.ÖZel daaha iyi ilgileniyo ve sorduugunuz tüm soruları yanıtlıyo.
Gizmom Nry0682 benimde bir tanıdıgıma son hafta bebek down sendromlu dediğinden beri devlete pek güvenmiyorum ve gitmiyorum
Deletedmom23234 Dila71 Merhaba 12+6′da yaptırmıştım ben ikili testimi. Doktor arayışı içine girdiniz mi 🤗
Dila71 Deletedmom23234 evet Ardahan’da sağlık çalışaniyim o yüzden özele gitmek için Kars’a gitmem lazım. Pek seçeneğim yok acikcasi malesef