Gkcgkc İlk gebelik sezaryen olacağım kendi isteğimle,spinal sezaryen doğum yapan anneler doğum sonrası çok agrı oluyor mu ? Süreç nasıl işliyor acaba 🙈
karanim24 Gkcgkc hayırlı doğumlarrr🤗 bende kendi isteğimle haftaya çarşamba sezaryen olucam inşallah hepimizin doğumu güzel geçer