Eveeet zaman geçmez derken bir anda olduk 27 haftalık geldik son trimestere doğuma kaldı 91 🤭 Gerçekten 2 li sayılara inince çabuk geçiyormuş şu son 1 haftayı anlamadım bile. Fakat belirtiler olarak ben ilk haftalara geri döndüm. Mide bulantıları başladı. Ek olarak mide yanması yumru oturması ve bel ağrıları var. Bir de taaa hamileliği yeni öğrendiğimde ortaya çıkan kaşıntı var bende. Akınti zaten hiç dinmiyor. Sizde ne gibi sorunlar var ve nasıl baş ediyorsunuz?
Haaa bu arada güzel şeyler yok mu tabiki var 2 gündür kızım çok hareketli dün elimi koydum ve sanırım ayağı ile elim birbirine değdi 😍 gözlerim yaşardı o kadar güzeldi ki artık daha net bir şekilde hareket edecekler. Gece de sanırım daha uykusuz olacağız. Hepimiz sağlıkla kavusuruz inşallah. 🐣