Günaydın kızlar dün de ovülasyon testi mi atmıştım yumurtlama oluyor dediniz bugün aşırı derecede ağrılarım var belim ve böbrek tarafım çok ağrıyor adet sancısı gibi sancılarım var ağrıdan duramıyorum resmen ve yoğun şekilde akıntım var bundan önceleri klomen kullanıyodum bu ay bıraktm acaba ağrılar o yüzden mi oluyo yoksa kist mi vardır bilmiyorumda sizinde ağrılarınız oluyor mu yumurtlama döneminde