Sahnur bende 38+5 oldum ya eskiden rahimde o kadar baskı hissediyodum ki artık o baskı yok hiç doktorum bebeğin çok yukarda dedi gelmeye niyeti yok diyor kilo alıp duruyor benimkide ben anlamadım ne yapacagım😞 doktorum perşembe muhakkak gel tekrar dedi çatı oldum hiç açılmamda yok sancımda