Sessizsenfoni Bayanlar gebelikte insülin kullanımı hakkında araştırma yapıyorum.Herkes iyi bi şey demiş.Ama doğumdan sonra anneye bi yan etkisi falan olur mu acaba ya? Bilgisi olan var mı?
MucizeAnnesii Sessizsenfoni yok canım olmaz Ablam üst üste Doğum yaptı ikisinde de kullandı şuan kullanmıyor . İnsülin bir hormon yetmiyor bize ve dışarıdan vitamin gibi takviye alıyoruz sadece o
Sessizsenfoni Sonrasında direnç oluşur doğumdan sonra diyabet hastası olabilirsin falan diyenler oldu da korktum ya
MucizeAnnesii Sessizsenfoni yok sanmıyorum Doğumdan sonra hemen hem annenin hemde bebeğin şekerini ölçüyorlar zaten