Kizlar tüp bebek ile hamileyim yarin 23. Haftam ve ayrıntılı ultrason günüm geldi çattı bi yandan mutluyum bi yandan korkuyorum çünkü kötü bisey duyup kaldiramamaktan kötü bisey çıkar mı tedavi olmadan genetik testi yaptırdım eşimle temiz çıktı 2li testim de iyi cıktı 18. Haftaya kadar çok sık kontrole gittim Allaha şükür haftası ile uyumlu denildi iyi cıktı cok şükür 3 4 gün öndeydi hatta ama korona yüzünden epeydir gitmiyorum hastahane ye 38 gün sonraya ayrıntılı gün verildi onu bekledim korkuyorum ya uyuyamaz oldum girmesemmi çocuğumu görmek cok istiyorum ama korkuyorum🥺🤦♀️😞