Selamün aleyküm, bişey sormak istiyorum , ben 4 aylık hamileyim üstelik emzirdigim bı bebeğim var, bebeğim hasta sürekli hastanedeyiz dün geceden beri 3 saat tek uyuyabildim .ilk başta göz bulanıklığı, sonra baş ağrısı ve mide bulantısı olarak tansiyonum düşüyor , şuan hastanedeyim ptk yapılacak yine oğluma günlerce burdayız ve yemiin edebilirim hastanenin yemeği aklıma gelince kustugum bile oluyor o kadar tiksiniyorum ki hem hastane yemeğinden hemde dışardan yemeklerden tek isteğim ev yemekleri. Neyse geçen sene de tutamadım doğum yaptım ramazan ayının ortasında , bu yılda biyle olsun istemiyorum, siz tutuyormusunuz ben ne yapsam tutsammi tutmamasammi eşim istemiyorum, elimde hasta bı cocuj var ve bende ölecek derecedeyim şuan , birde memlekette değilim burda çok yadirgiyorlar tutmasam bile yine aç kalacam evim değil ki otururup sofraya yiyip kaldırım ,çok zor durumdayım şuan hastanedeyim ve basım o kadar ağrıyor ki bu maskeler midemi bulandırıyor , başımın ağrısı dan gözüm açılmıyor , herkes tut diyo ne yapman gerekiyor çok zor benm için tutsam tutmasam değişen bişey de olmiyacak evime dönene kadar 🥺🥺