Gizemgizem Âmin inşallah hem Rabbim ne dersi olur doktorda biz DE ne yaparsak yapalım ne istersek isteyelim Rabbim ne yazmışsa onu yaşarız tabiikide günü normal doğumdan yana ama sezeryan olmamız gerekiyorsa da piskolojimiz gerekiyor çünkü doğumdan sonra bebeğimizin bizim huzurumuza çok ihtiyacı var 😇 Dolma şekli nasıl olursa olsun Rabbim evladını sağlıkla kucağına almayı nasip etsin güzel anne