Prensslerimm benim eltim öyle olmuş canım sürekli tuvalete gidiyomuş çişini yaptı sanıyomuş ama sonra sancısı gelince hastanede bakmışlar suyu kalmamış hiç sezeryana almışlar hemen. Yani tuvalete diye gittiği şeyler hep suyuymuş. Çok sıksa eğer su içmeden de çok yapıyosan bence bi kontrole git