efruzzz 33+6da nişan geldi doktora gittim 1 cm açılma var dedi 1 gece hastanede kaldım ilaçlarla durdurdular dogumu.sancım yoktu ama hiç .bugun 34+6oldum hafif adet sancısı ve ara ara az pembe akıntı geldi beklemedeyim bebegin hareketlerini hissediyorum sancımda yok ddiye gitmiyorum .doktorum yat evde dinlen demişti geçen hafta 1 haftadır yattım bugun pembe akıntı geldi .doktorum ilaçlarını yaptım bu saatten sonra gelirse gelir bebiş erkenci demişti o yüzden gitmek istemedim gelirse sancım çok giderim diye ama bu pembe akıntı beni düşünüyor.