Hayırlı sabahlar kızlar.
Az önce tam namazım bitmişti yerde oturuyordum ki bit şeyin sızdığını farkettim ara ara,tuvalete yeni gitmiştim idrar kaçırmıyordum eminim.Zaman zaman lekelenmem oluyordu doktorum yine olabilir demişti heralde yine oldu dedim lavaboya gittim renksiz bir sıvı🥺 Önce çok afedersiniz günlük pede gelen çok hafif sarı gibi ama renksizdi.Diğer lavaboya geçerken sızmaya devam etti o da tamamen renksizdi.Daha çok çok erken 19+3 haftalığız çok korkuyorum 🥺 Hemen doktoruma yazdım akıntı olabilir takip et bakalım dedi.Ama içim içimi yiyor,böyle bir şey yaşayan var mı bu neyin nesi böyle akıntı görmedim hiç bu 3. Gebeliğim..