Nurcanalper Merhabalar Nurcan hanım,biz 5 haftalıkken keseyi görmüştük fakat bu tür konuların mukayesesi olmayacağını düşünüyorum ben. Çünkü her parmak izi gibi her gebelikte kendine münhasır. Buradan etkilenme/kıyaslama olasılığınız sizi mental olarakta yorar. 7 haftalık olup kalp atışlarını duyana değin bir başka anne adayı ile bilgi alışverişi bana pekte doğru gelmiyor.. Sevgiler 🍀