Kızlar benm amh değerim 0.32 6 aylık evliyim bana hemen tüp bebek merkezine gitmem gerektiği söylendi bugün gittim yapmazlar diye 6 aylık evli olduğumu değilde 1,5 yıllık evliyim dedim sorun olur mu sizce bide evlilik cüzdanı isteniyormş sıkıntı yaparlar mı ki herkesden istiyorlar mı