Hsynftm araştırmama göre ilk 3 ayda ve son 3 ayda tutmak yasakmış ilk 3 ayda bebek gelişim aşamasında olduğundan sakıncalı, son 3 aydada bebek artık anneden besin alıp külo gelişiminde olduğu için yasakmış. Ama diyanetten bir hocanın vaazında kesinlikle sevabından çok zararının olduğunu, annenin çocuğunu kendi isteğiyle aç koyduğunu söylüyordu 🍀