Normal canım normal 30. Haftalarda bendede başladı o sıkıntı ama benim kasıklarım çok geriliyor sertlestigi zaman canım yanıyor sonra ılık bir ağrı giriyor ikinci hamileliğim ilkim sezeryandi herhalde sezeryan yerim gergiye geldiği için canım acıyor şuan 33 hafta bitmek üzere sağlıcakla alın inşallah sizde kucağınıza 🥰