Gizem_lina05 Bazen aiddetli agrım var bazen hafif agrı gecen sene kızımda 2. Trimester cok güzel gecti ama bunda zorluyor sezeryan oldum ondan mı acaba daha iğleşmeden 3 bucuk aylık hamileyim gene kızım 9 aylık basına gelen var mı