Gına geldi… Her 5 posttan biri oruc içine girdiğinde tutacak anneye katil gozuyle bakıp assagılamalar. Neymiş doktor onerısı degılmıs. Neymiş tutmamak için dinde izin varmış blaaa blaaa. Arkadaslar her doktorun aynı konusmadıgını bildiğiniz gibi insanları sizin soktuğunuz kefede olcmek de gereksiz.. Siz tutmayabilirsiniz tutana da mani olup Allah ile arasına girmeye hakkınız yok diye dusunuyorum. Yeter gercekten….