2 kere gittim biri gebeliğin başında müsait olan erkek doktora girdim göremedi keseyi idrara sıkışık olarak gelecektin dedi su felan içtim yarım saat sonra gene baktı göremedi. 1 hafta sonra su içip gittim gördü 6-7 haftalıktı bebek. Bidahakine eşim bayan doktora gideceksin illa dedi rukiye ada doktor randevuları müsaitti gittim kapıdan girdim takipli olmayan hastalara bakmıyorum gelmemişsin 2 aydır dedi neyse bakim dedi ikili testi sordu yaptırmamıştım nerdeyse fırçaladı ters ters konuşmalar bunlar için kağıt imzalattı ilkokul çocuğu gibi yazıdırıp bana doktorum bana bilgi verdi testler hakkında ben istemedim yaptırmak vs yazdırıp imzalattı bana.şeker yüklemesi yaptırmayana bakmıyorumda dedi detaylı ultrason zorunlu tuttu. Sonra bir iki dakika kadar ultrasonda bebeğe baktı poposu dönük bişey göremiyorum dedi bilgi dahi vermedi kilo boy vs ultrason önemsiz bişey gibi konuştu o zaman niye giriyosak gidip gidip. En son çıkarken ben sordum bari boyunu kilosunu öğrenseydim dedim resim çıktısı bile alamadan geldim eve moral bozukluğuyla. Bir dahada o hastaneye adım atmadım gördüğüm muameleden sonra