Azadceyda63 mutlaka hastaneye gidin. Bende sancı ve agrıyla gittim rahim ağzımın kısaldığını öğrendim. 5 gün hastanede yatırdılar . 29 haftalık oldum Suan progestan kullanıyorum erken doğum riskim var. SİZ DE MUTLAKA BİR DOKTORA GİDİN HATTA SUAN ACİLE GİDİN