Askiletotomsu Hanımlar sanciniz ne durumdayken epidural aldınız Acikliginiz ne kadardı Epiduralden sonra doğum sureciniz müthiş rahat ve acısız ilerledi mi :) ?
Sumeyra58 Askiletotomsu 4cm açıklık varken epidurali yaptılar sonrası çok şükür güzel geçti o kadar zorlmadi beni
gamzelinaz Askiletotomsu Baska bir postta gördüm sizi hamile değilim yazmışsınız. Sorunuz gelecek hamileliğin iz için mi? Allah gönlünüze göre versin insallah
Gurbetkusu_43 Askiletotomsu çok değil 25/26 gün önce epidural normal doğum yaptım canım 😊 taze taze anlatayım hemen. Ben sancımı 3/3 buçuk saat çektim sonra ebe açıklığa baktı 2 cm dedi epidurali vurabiliriz dedi. Anestezi uzmanı geldi iğneyi yaptı etkisi bi 15/20 dk da falan görülüyor etkisini görmeye başladım tam oh diyecekken istemsiz ıkınmaya başladım. Hatta o sıra bizimkilerle görüntülü konuşuyorduk ebe kontrole geldi kapatıyorum dedim ebe açıklığa baktı doğum başladı dedi ve ben var gücümle ıkınmaya başladım ve hiçbir acı yok yattığın yerden var gücünle sadece ıkınıyorsun. Bu arada sancı hiçbir şey hissetmiyorsun ama ıkınmayı hissediyorsun istemsiz oluyor o zaten sonra çok şükür kazasız belasız bebeğimi kucağıma aldım 😊 bu arada dikiş falan atılırken sıfır acı o konuda da için rahat olsun canım 😊 velhasıl kelam benim doğumum toplamda 4 buçuk saat sürdü inşallah seninki de kısa ve çok güzel bir doğum olur canım ve yanlış bilmiyorsam epiduralin de açıklığı kolaylaştırdığı söyleniyor benimki aniden olmuştu artık yapıyla mı alakalı onunla mı alakalı bilmiyorum.
tastanmeltem Ben 3 yıl önce ilk doğumumu epidural yaptım 4 cm le oluyor epidural iğnesini olduktan hemen sonra sancılar bitiyor ama ikinabiliyosun zaten 3 dk anca sürüyor yani en zor kısmı 4 5 cm e kadar açılması benim 17 saat sürdü ama simdi 38+3 um yine epidural olacak cok kolaylık oluyor
Askiletotomsu gamzelinaz sahuru bekliyorum Vakit geçsin ama aynı zamanda deneyimleri de okumus olayım diye bu konuyu açtım. Gebe değilim 2022 de düşünüyoruz Allah nasip ederse
Askiletotomsu Gurbetkusu_43 Bazı insanlar yalan mı atiyo nedir Epidural alınca açılma saaaaaatlerceeee olmuyormuş da O yüzden cekebildigin kadar sancı cekcekmissin.sonrw epidural verilmeliymis. E o zaman epidural verilene dek sancı cekiyosak geriye ne kalmış .epiduralli doğuma gerek yokmusmus☺️
Askiletotomsu Gurbetkusu_43 senin adına çok sevindim. Çok pozitif bı doğum olmuş bayyyyildim. İnsanı dogurmaya teşvik eder 💕
Gurbetkusu_43 Askiletotomsu Külliyen yalan ya millet birinden birşey duyuyor sonra şehir efsanesi gibi anlatıp duruyor. Ebe gelip kontrol etmesiyle epidurali vurmaları sonra epiduralden bi yarım saat bile geçmeden kontrole gelmesi ve doğumun başladı demesi vallahi billahi çok sürmedi hatta eşimi eve yollamışlardı o sıra adamın eve gelmesiyle tekrar hastahaneye gelmesi bir oldu ay epiduralin tam tadına bile doyamadan doğumum başladı 😅😅 bide millet şunu çok söylerdi bana yok bel ağrısı olur yok sakat kalınabilir falan bunlar hep göz korkutma yaşamadığı şeyi yaşamış gibi anlatmalarından başka birşey değil. Epidural ile doğum yap bir sonra ki doğumu da aynısını düşüneceksin net söylüyorum bak 😅
Gurbetkusu_43 Askiletotomsu Teşekkür ederim canım benim inşallah istediğin zaman senin doğumun benimkinden daha pozitif olur 😊 amin amin inşallah rabbim iyi huylu güzel evlatlar nasip etsin sana inşallah
Askiletotomsu Selmakaraduman20 normal doğumun üzerine 400 ile 1000 arası koyuyorlar Genelde 400-700 duyuyorum hep
Gurbetkusu_43 Selmakaraduman20 Onu bilmiyorum canım ben yurt dışında yaşıyorum burada Türkiye’de ki gibi özel değil hastahaneler.
Pembe_li Suan çok içime su serpildi epidural doğumla ilgili yazınızı okuyunca insallah bizimde kolay geçer sizin gibi
Gurbetkusu_43 Pembe_li Teşekkür ederim canım Allah razı olsun inşallah darısı kazasız belasız bütün hamilelere olsun 😊