Akdgnayca Haha benımde oyle nstye bağlandıgın da bile düzgün cekemiyorlar hareketli oldugu için korkma yani 😊😊 sadece doğduktan sonra cok yorulacaz o kadar 😅😅
Cansu_04 begummm26 amin inşallah canım benim bir an önce doğumumuzda güzel geçse iyi olur minnaklarımız için sabretmek gerekiyor her adım attığımız acıya 😌🙏
Gunes_han begummm26 26+3 bizde de aynı durum toto üzerinde duramıyoruz.🤦🏻♀️ Geçtiğimiz haftasonu 62 saat uykusuz kaldım ayakta hiç bir sorun yok yattığım an tekmeledi hiç uyutmadı.
Aslanannesiayse begummm26 32.haftaya girmek üzereyiz benim oğluşum da sanki karnımı yarıp çıkacak gibi beni ürkütüyor bazen suyu da biraz fazla endişe ediyorum zaten tansiyondan sıkıntılıyım inşallah vaktinde ve sağlıkla gelsinler
Kayasbht begummm26 benim bebeğim de maşallah çok hareketli ben de hatta bazen bu kadar hareket normalmidir diye düşünmedim değil miğdeme kadar çıkıp baskı yapıyor sertleşiyor bir de şimdi ki nesil bomba gibi geliyor 🥰🥰😃😃