Tgcaltn yooo Uçman gerekmiyor. Ben çok mutluyum heyecanlıyım vs diyenlere inanmıyorum. Bilinmezlik insanı ürkütür. Dogamizda var. Çokta normal şeyler yaşıyorsun. Hatta canım ilk 40 günde zor olacak sonrası çok kolay inan. Rahat bırak düşünme, herşey zamanında bir sekilde halolur. Strese girme hiç. Annelik duygusu da öğrenilen bir şey, bebekle ilgilendikce güzel hissedecek öğreneceksin, vücut dilini okuyacaksın. Gökten annelik inmiyor onuda öğreniyorsun. Bilmediğin şey için böyle hissetmen doğal üzülme takma 🤗