Selam hamişler. Ben 31 haftalık hamileyim. İkinci bebegim olcak nasipse. 2 3 gündür sag böbreğim ağrı yapmaya başladı. Başlarda bel ağrısı gibi sandım ama ağrı arttı ve böbreğim olduğunu anladım. Bu haftalarda, böyle bir sorunla karşılaşan oldu mu? Olduysa neler yaptınız. Çarşamba günü kontrolüm var zaten hemen doktoruma anlatıcam durumu ama 1 günüm daha var. Parol içsem mi acaba.